Skip to main content

ALBUM AZRUL & SHUE

Hye korang,
assalamualaikum

lunch hour hari jumaat sememangnye time yang di tunggu2 akak2 opis.. untuk berjalan jalan jauh skit dr opis. ye lah time rehat lama kan...

mima pulak dah berbulan2 kurungkan diri dari jalan2.teheeee anti sosial konon. tapi sebenarnye penat. time rehat adelah waktu topup tido tahu tahu tahu?

orait mengumumkan album azrul & shue. dah siap edit n nak hantar printing petang nanti.

pastu next next album pengantin lain pulak. maap maap sebab mima still part time lagi. time ngedit tuk singkat sangat.. nextmonth bleh bergumbira edit album tak kire masa.... heee

untuk yang mencari photographer tahun depan.bleh email fantasticmomentstudio@gmail.com untuk tanya pakej. call/sms 0133909058(fariz) atau 0192055483(mima).

thanks sudi baca

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb