Skip to main content

one step two step...

hye korang,
assalamualaikum

Hari ni mima mc... pegi checked doc tapi doc tak bagi mc. what the hell? katenye sebulan boleh satu kali je mc... suka ati doc la.... yang pasti mima memang la tak keje ari ni...

Mesti boss akan mengamuk... entah lah... tapi kalau serius tak larat nak pegi kerja? hurmm

FM bagitau yang mima dah boleh keluar surat rasmi. alhamdullilah... akhirnya satu langkah besar mima kan buat tuk hidup mima...

Harap langkah ini betul. kalau tak betul pun masih boleh betulkan.. 1 bulan notis...

bukan ape badan ni pun tak larat nak menangung kerja siang dan malam.. orang kate bz sebab nak wedding. tapi menda dah lebih bz dari ngurus hal rumah tangga ape kes? heeeee

^tq sudi baca

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb