one step two step...

hye korang,
assalamualaikum

Hari ni mima mc... pegi checked doc tapi doc tak bagi mc. what the hell? katenye sebulan boleh satu kali je mc... suka ati doc la.... yang pasti mima memang la tak keje ari ni...

Mesti boss akan mengamuk... entah lah... tapi kalau serius tak larat nak pegi kerja? hurmm

FM bagitau yang mima dah boleh keluar surat rasmi. alhamdullilah... akhirnya satu langkah besar mima kan buat tuk hidup mima...

Harap langkah ini betul. kalau tak betul pun masih boleh betulkan.. 1 bulan notis...

bukan ape badan ni pun tak larat nak menangung kerja siang dan malam.. orang kate bz sebab nak wedding. tapi menda dah lebih bz dari ngurus hal rumah tangga ape kes? heeeee

^tq sudi baca

Comments

Popular Posts