Skip to main content

GUD BY LIL 50D

Hye korang,

Dah jual liltle 50D....gud by family....jage diri elok2 jangan nakal-nakal dengan family baru tau...sob sob sob...even just a camera tapi banyak kenangan yang dah camera ni snap untuk we all....even before kenal mima pun FM da ade this 50D...

tak ape we move forward kan..... planning nye  nak ambik satu lagi 5D mark 11 untuk Amy. taniah amy, wat keje elok2 ye pas nie....hahaha...

50D pun dah lama tak digunakan, mima kan malas nak melibatkan diri dalam shoot mengeshoot ni disebabkan urusan lain banyak yang nak diuruskan..

FMS team:
Fariz Muhazir
Azizi And Jalil
Fahmi Muhazir
Raja Azlan Shah

Maybe kami berhajat nak tambah team...mungkin nanti tapi bukan sekarang la....akan di war war kan kemudian.

^tq sudi baca

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb