Skip to main content

Berbuka Puasa

Hye korang
Assalamualaikum
Dah lama tak bergambo
Sangat sibuk untuk minggu2 terakhir bulan puasa ni. Dengan Studio promo, dengan nak submit album untuk printing... Dan banyak hari tido studio semata nak siap kan album - album yang menimbun. so sesiapa yang tak dapat album tu jawap nye lepas raya je lah ye.....

Dalam masa sibuk2 mima terpaksa la luang kan masa sekejap dengan keluarga, sorry family kadang bukan nak sangat terlalu fokus soal kerja je....tapi memang tengah banyak keja sekarang ni..

Minggu lepas mima pun lari sekejap berbuka di rumah kak long.

Lepas berbuka terus cabut ke studio bersengkang mata pulun album lagi....

album album album album

lepas ni tahan je lah kalau client marah sebab album lambat......sebab kami pun dah cube sedaya upaya untuk bagi yang terbaik. dan lumrah kt ni manusia.bukan perfect untuk semua benda.

Ade pulak, mima nk update payment pun ssh nak kerjasama... Aishhhh memang sepatutnya mima yang update. kan mima dah bgtau ape yg ade dalam record mima.lepas raya je lah anda dilayan ye....

kalau nak album awal cepat siap, sila cari photographer yang sebulan ade 1job wedding sahaja....so derang bleh fokussssss album kau je...

Ape pun insyallah dalam nextweek kami akan edarkan album album korang.we all minimumkan 1 album untuk customer dulu sebab tak mampu nak pandang album menimbun weh......
memang kena groming class neyh.....selekeh!
FMS FMS FMS go go....ok bye

^tq sudi baca [luahan hatiku]

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb