Skip to main content

SAMBUNG kerja lepas raya

Hye korang,
Assalamualaikum

wohoaaaa.....pulse** ntah aku sendiri tak tahu le ape maknanya...but [bunyik2 cengkerik]...... sambung semula kerja-kerja yang ditingalkan sebelum HARI RAYA...owh yess dan alhamdullilah banyak jugak album yang dapat di submit ke client before hari raya! yehaaa......

Dan Hari ni mula balik kerja-kerja studio,
*Balas email client
*reply whatapps/sms
*pickup phone call
*Burn dvd client
*Print cover dvd
*Edit album client
*Finalize album untuk print
*Update calendar
*Update client payment
*Update filing
*Copy gmbr client
*issue Invoice
*Kemas Studio

Dan bila ada yang cakap, owh boleh buat kerja dari rumah dan goyang ape yang nak goyang....meyh la   try ambik alih tugas gue dan sila buat dari rumah dengan itu ini tak ada.

Bila dah balik dari cuti raya ni. summary raya tahun nie adalah PLASTIC untuk semua orang2 yang mima jumpa.taniah plastic surgery anda semua berjaya dan success... terutama sekali yang paling mak rapat....whatever lah kan.... yang penting mak mak mak happy.........

Tugas sebagai seorang admin/marketing fantastic moment studio harus diteruskan..

^TQ Sudi baca

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb