Selamat Hari Raya

Hye,
Assalamualaikum,

Mima ucapkan selamat hari raya, maaf jika ada salah dan silap dan jika ada terkasar bahasa... Raya kali ni mima sambut with my family lar.first time beraya as tunangan orang... hehehe

Tiap tahun kitaorang pakai baju raya sama* huuuuuuu kadang rasa segan je sebab dah besor pun pakai baju sama.tapi itu yang nampak sedondon....hehehe buat p la orang nak kata ape kan....asalkan kitaorang satu family happy go lucky...

Raya ke tiga encik FM dah menjemput tuk raya belah family dia di melaka.setakat 3 buah rumah je pegi sebab family yang lain tu dorang dah pegi masa raya pertama. Dapat lah jugak beraya bersama dengan mak n ayah.tu belum round lagi saudara belah KL.

Raya tahun nie konsep family kitorang adelah redah sahaja...bahahaha akibat masalah dalaman yang tak dapat dielakan...Alhamdulilah ade yang ok.ade yang buat2 ok.tapi tak kesah lah...

pe pun selamat hari raya again.... lot of love

^Tq sudi baca


Comments

Popular Posts