Skip to main content

it's Sweet's 23

Hye korang,
assalamualaikum

1st sekali thanks mak,sebab ingat bufday adik..tepat jam 12...mak terus call....maap maap sebab sekarang ni banyak kerja dan jarang jumpa mak. nanti kita jumpa kita borak borak ye mak.thanks sebab memahami.

2nd Thanks to FM n family sebab buat surprise.....hamboi baek punye planning kan..sampai tak sangke yang korang dah prepare tuk surprise...hehehe sangat-sangat menghargainya.... To FM, tiap tahun pun surprise yeh....tahun depan jangan lupe pulak....hehehe

dan yang ke-3 to all my family..... thanks sebab ingat bufday den..yang wish kat our GROUP. Hadiah korang boleh pospone to wedding day nanti....hehe harap yang besar2 la eh...

seterusnya kawan-kawan semua yang wish.......

SORRY sangat-sangat sebab sibuk la sekarang ni.banyak benda yang nak di uruskan.....hehe

Lagi beberapa hari je untuk jadi wife orang....lepas ni tanggungjawap bertambah......but alhamdullilah sebab sekarang ada di sekeliling orang yang menyayangi diri ini Emak,FM,Family......

Terima Kasih

^Tq sudi baca
*maap xde gambo

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb