Skip to main content

PRE WEDDING | AZRAF & RAJA DYANA

Hye Korang,
Assalamualaikum

Concept: Vintage
Location: Puncak Alam

Gambar-gambar kali ni curi dari instagram FM. Sebab mima guna phone dia untuk shoot.memandangkan i dont have anymore my own camera..so capai je ape yang ada.tak jadi masalah BESAR pun..

Mima suka konsep kali ni sebab lain dari lain. yelah lagipun bukan idea mima.idea FM.props yang we all gunakan adalah :

  • kain jenis bergetah but colourful [kuning/pink/turquoise/purple] 4meter setiap satu
  • Books by lookitlove photography
  • Bag Vintage by Lookitlove photography
  • Bunga Tangan by Lookitlove photography
  • Alas kain perca by Fantastic Moment Studio
  • Bebunga hiasan by Fantastic Moment Studio
  • label botol by Fantastic Moment Studio
Thanks to kak shida coz bg pinjam props akak nanti we all pulangkan yeh.

Masa tengah setup semua props. ktorang dah risau habis sebab macam nak ujan. well betul kata2 orang dolu-dolu. dengar guruh dilangit habis setempayan dicurahkan...... knnnnn tapi naseb baik la naluri hati kuat berkata...chill siapkn dulu.....

Once 

Alhamdullilah semua berjalan dengan lancar.thanks for all yang support hasil karya fantastic moment studio.

^tq sudi baca

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb