Skip to main content

Selamat Pengantin Baru - Nana + Ikmal

Hye korang,
assalamualaikum

hari ni bangun pagi awal-awal untuk bersiap ke majlis nikah kak nana. rasanye dah ramai jugak wedding yang nikah nya hari jumaat.tapi kali ni lain sebab nikah pagi di hari jumaat.

a bit kelangkabut tapi alhamdullilah finaly diorang dah sah jadi suami isteri... Tetiba rasa macam uwaaaaa nak kawen cepat.....[sabo mima saboooooo] 1 month to go.....

a tentative...

Makeup > Turun ke masjid > Penyerahan wakil wali > Khutbah nikah > Ijab & Qabul > Photogroup > amik Outdoor sesikit > photogroup balik...

dan ini salah satu gambar for today.....
esok pulak mima kena prepared Photo Booth.... sebabkan firstime mima buat photobooth....harap semua berjalan lancar la esok....

^tq sudi baca
p/s: colour baju cantik,nice n sweet

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb