Skip to main content

3 hari sebelum majlis pernikahan

Hye korang
Assalamualaikum.

Kalau dapat undurkan masa, bleh la pas kad kat semua orang, semua kawan2 dan semua sekali...dan tak bazir lah kad wedding. print pun tak banyak tapi ade lebih lagi..... naseb tak print banyak my abg cakap kalau banyak nti bleh jadi wall paper bilik....huhuhuhuhu [dia buat le tu]

Tapi nak buat macam mana...dah tinggal 3 hari je lagi cik kak...huuuuu jangan ade yang sentap sebab mima tak pass sendiri kad tu.... mima terlalu lah bz.. ye la macam selalu mima cakap. bekerja sendiri ni 24jam kt bekerja...

esok ade session pakai inai. majlis mima ni di kuala pilah negeri sembilan so sesiapa yang nak tau orang buat inai sambil lengang lenggok dia dtg rumah boleh email/sms mima untuk dapatkan numbernye.....

mima rasa agak berbaloi kalau dorang datang n buat kat rumah sebabnya...... kt kan bakal pengantin mana boleh pegi sana sini...bluweekkkkk

Setakat berjauhan ni jangan harap le nak bercall call bagai.... masing2 just whatapp je untuk tunjuk progress..... dia sangat excited.......ohoiiii 3hari lagi tink tink tink

bebudak ni berangan buat persembahan once platfom siap....owhh dorang rasmi kan dulu
bunga untuk side kiri kanan pelamin..disebabkan semua buat sendiri. ini hasil tangan mima.cantik tak?
this is our memory...walaupun baru je knal tapi kitorang gile bergambar.....
pic palinnnnnnnng sweet to me....finally jumpa my tulang rusuk
my centre piece do it yourself

Fuhhh akak akak and abg ku sila balik cepat sebab boring la...sunyi je rumah ni macam tak ada ape yang berlaku pon...tak rasa nak kawin pun..kenapa korang tak cuti awal-awal...cessssss.....

ok lah korang....... nak teruskan kerja2 yang belum selesai lagi.

thnks sudi baca

xoxo

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb