Skip to main content

it 1 week 3 days.....

Hye korang,
assalamualaikum,

masa dah makin hampir.... semua hampir siap... tinggal nak siapkan sesikit lagi.... hari sabtu ni mima dah kena bertapa kat kampung.... ye lah tempoh kuarantin sebelum majlis nikah...

ermm checklist all the things......

1.barang hantaran - done
2.untuk batal air sembahyang - done
3.photographer - done
4.MUA - done
5.Pelamin setting - DIY
6.Bilik pengantin - done
 cake done

ape lagi erk? owhhhhhhhh lupa, mima tak pass wedding card kat abang-abang dan kakak-kakak officemate mima dulu....... maybe jumaat mima akan singgah sekejap before nak balik...tapi jumaat ni kena attend nikah session krol n eila.....how eh? pass? kang kena reject pulak...huhuhuhuhu

rush hour dah neyh...

owh bg review sekitar keadaan untuk persiapan our big day


gud nite

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb