Skip to main content

Nak tambah pendapatan? Tips1

Hye korang
assalamualaikum
Hari ni nak berkongsi pendapat sikit pasal nak tambah pendapatan. Sekarang mima nampak yang kebanyakkan orang bekerja pun buat biz sambilan. Untuk tambah pendapatan. Ye la skng ni kos semua dah makin meningkat. Jadi nak atau tak kena ade 2 3 kerja skali gus...

mima just seorang suri rumah yang duk kat studio, jalankan kerja2 admin fantastic moment studio n buat jualan secara kecil kecilan Fmsshop.mima agak beruntung sebab keliling memang berbisnes jadi banyak jugak idea dan cara mima boleh gunakan untuk uruskn fmsshop.

Ok mima nak bg idea sikit untuk akak-akak or abg2 yang berminat nak tambah pendapatan tu.mulakan dengan jadi agent to ape2 product. Elakkan product makanan dan kesihatan sebab kt tak tahu klu brang tu masih elok smpai kat tangan pelanggan. Untuk product kesihatan kt tak tahu tahap keberkesanannye.......jd elakkan ye. Bukan mima kate tak boleh, just elakkan.

Sebagai agent kt just promote kan pada org kemudian kt tempah. Mudah je. Cume kt kena rajin la. Ye la bila benda tu kt buat iklas dan untuk tambah pendapatan insyallah semua akan jd mudah.

Untuk jual barang2 ni, banyak website yang boleh kt gunakan.
-Facebook
-instagram
-blogspot.com
-website
-mudah
Dan banyak lagi sebenarnye.....

Dan jangan lupe kebangkan idea korang, mne tau satu hari nanti korang pulak jd boss....sebuah kejayaan bermula sekarang.....pegi google search........

^tq sudi baca

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb