Skip to main content

Tetang kehidupan normal #update1

Hye korang,
Assalamualaikum


Post yang ni berkaitan kehidupan...if bosan sila skip ke stuff2 yang korang perlukan dalam blog ni..just clik for info then boleh teruskan dengan isi form untuk order.

kehidupan sekarang ni semakin sibuk sebabnya fokus untuk kerja dan rumah tangga kena la dibahagi2 kan...bersyukur sangat encik suami pun banyak tolong dalam urusan rumah tangga..hahaha (terlalu byk yang FM tolong)

Alhamdullilah, biz FMS berjalan lancar dan biz kecil-kecilan (FMS Shop )mima pun berjalan lancar.Walaupun untung sikit2 tapi mima bangga jugak dengan diri sendiri sebab mampu buat duit sendiri dengan kreativiti dan idea :) asalkan mima tak ganggu urusan orang lain kan?

Owh ye.....ktorng dalam planning untuk pindah kedai baru..jadinye sekarang tengah planning untuk nak studio mcm mne, brang yang nak kena tambah..Harap yang di plan menjadi la...sangat excited.

hah to client FMS, klu ade yg ktorang terhutang tu boleh terus whatapps mima 0192055483, klu call memang harapan la mima nak angkat cos kekadang sangat menganggu mima untuk tumpukan perhatian dekat kerja2...just bg tau ape n mima akan update2... Xperlu bgtau satu dunia n jatuhkan biz org :) kt semua manusia n xlari dari kesilapan kan.... Just bayang kn mima sorang je yg uruskn bab2 admin FMS so kekadang byk benda yg terlepas pandang.....im sorry!

Untuk yang mencari photographer untuk majlis perkahwinan, bertunang, akikah, bufday or any event boleh lah deal ngan mima atau klu malas text2 boleh terus je call boss 0133909058(fariz)

To family n adik bradik sorry la klu mima x byk ckp sgt sekarang, seriusly mima nk siapkan kerja2 lelaju. Korang boleh je skype/yahoo msgr/text/whatapp knnnnnnn....

Untuk yang nak kawin tapi budget-budget tu boleh jugak dpt advise from mima, sebab mima suka gile do it yourself things ni...ala lagipun semua perempuan kot nak macam2 dalam wedding sendiri.yeayyyyy

Nanti mima share tutorial..aha.... Gamaknye la klu ade orang berminat kannn...harap dapat membantu yang berminat la.

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb