Skip to main content

Tetang kehidupan normal #update2

Hye korang,
assalamualaikum

Hari isnin hari banyak kerja nak buat sebab hari jumaat adalah hari malas sedunia. lagi - lagi kalau sabtu tu ada plan baik punye......

Heyy, isnin bukan teruk sangat kot, bz kan life dengan kerja-kerja menimbun.selesaikan satu-satu....tengok-tengok ehhhhhhh dan waktu balik kan....memang sangat tak sama dengan  yang bekerja sendiri. sebabnya yang bekerja sendiri ni kerja 24jam.....huuuuu dan rehat 24jam....tetttttt

Tiap pagi bunyi alarm dari pelbagai sudut untuk kejutkan we all...bhahahaha sebabkan dah terbiasa....boleh ignore je bunyi bunyian tu....5 minit 5minit lagi......amboiiiiiiiiiii xbleh jadi ni...bangun dan jd superwomen. masak air, iron baju FM. buat air kopi, kemas tempat tido.....

"hidup ni cuma sekali, jadi kt kena manfaat kan sebaik mungkin" kt kena happy kan diri kita walaupun kt tak brape nak happy pun.....huuuuuuuuuu jgn la serious sangat....hidup cuma sekali....tarik nafas dan lupekan tentang ape orang fikir tentang kt. yang penting ape yg kt boleh buat hari ni....

semoga hari ini lebih baik dari semalam.
^tq sudi baca


Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb