Skip to main content

Tetang kehidupan normal #update3

Hye Korang,
Assalamualaikum

Bismillah, nak masuk dua tahun FMS bukak studio di subang (studio sekarang) mungkin dah tiba masanya untuk kami berpindah....alahai skemanye ayat.....

ok macam ni, ktorang dah jumpa owner kedai, dalam proses nak sain2 kontrak...kalau tak ada apa halangan dan rintangan petengahan bulan depan ktorang dah start bis di kedai baru, hidup baru semuanya baru...hehehe

Bersyukur sangat, mungkin banyak lagi idea untuk masa depan. harap apa yang di plan berjalan lancar.permudahkan la......

just nak pindah ni kna pikir barang2 yg ktorang nak angkut, naseb la barang tak banyak pun.... boleh la pakai satria yg akan bertukar jadi cardina mini...hihihihihi

si FM dah, itu ini itu ini planning dia untuk kedai baru...seronoknye.......


Location tak berapa jauh dr tempat sekarang........hehehe im so excited beb....sangat excited....tido tak lena suda...

^Tq sudi baca

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb