Skip to main content

Tetang kehidupan normal #update4

Hye korang,
Asslamualaikum.....

semalam we all jumpe owner kedai di sini sambil join earth hour

Sabtu,23 March 13
kitorang dah jumpe owner kedai baru n sign the contract. So next step minggu depan selasa kitorang jumpe owner lagi untuk kunci & payment last untuk deposit.....

Alhamdullilah, Sangat-sangat finaly we all nak start balik dengan kedai baru, kawasan baru..fuhhh seronok sangat dah ni. rasa on the day dapat kunci nak terus tinggal sana je..hahaha gile excited kan??

Memang dari dulu lagi, ape benda or impian yang mima nak, mima akan buat sampai jadi...dengan cara ape sekalipun..Lagi pun kita tak boleh putus asa sebelum buat ape2. Just try 1001 cara untuk dapat kan sesuatu dan yakin.ceiwahhhhhh

dan mima selalu pesan pada akak-akak yang kalau bukan sekarang bile lagi?

For future banyak plan.....untuk sekarang kt nak setup kedai..bla bla bla... seronok dan sangat seronok

ape sebab we all pilih kedai tu???
-sebab kita deal dengan owner kedai
-kedai baru dan cantik
-kawasan c2 senang dapat park lagi
-ade kedai mamak
-ade kedai mkn sedap
-ade dobi
-kedai alat tulis/printing
-ade kemungkinan kawasan tu naik (hope so)

^Tq sudi baca

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb