Skip to main content

Selamat Hari Raya | 2013

Hye korang,
Assalamualaikum.

Nak story alkisah hari raya as a wife, dan beraya dengan family FM di melaka untuk hari raya pertama. Tahun ni dorang theme colour grey.. disebabkan badan ni tak ada mood nak bershopping, FM pilihkan baju colour grey dan mima angguk2 je tanda setuju...Tudung pun beli malam raya kat melaka....

berbadan dua ni serba serbi slow motion je... banyak kali pesan kat baby dalam perut....kt nak raya niiiiii mintak jangan macam2 sangat eh.. Alhamdullilah baby ni sangat old school sebabnya bila kat kampung dia tak banyak perangai jadi selera pun ok.... makan makan makan lagi2 kalau dapat buah-buahan memang best! sampai kan FM cakap x kenyang ke?

Raya kali ni takda seri pun...banyak orang cakap kenapa dah kurus ni? kenapa nampak lain ni? yang part paling best terasa macam budak2 bila baju raya sendiri pun jadi comot bukan main lagi... hahaha dan dorang start to guest baby girl ke baby boy?

Balik raya tahun ni sempat pegi rumah sedara belah FM je, ke sedara mima tak sompek sebabnye kitorang gerak dari melaka hari raya ke-2. Family mima pulak dah gerak secara berkumpulan pepagi hari raya ke-2. tak pe la ye....next yer kt pulunnnnnnnnnn....

Hari raya ke-3 gerak balik ke "rumah ku, studio ku" sebabnya raya ke-4 ada orang nak shoot studio hari raya...rezeki jangan ditolakkkkk kan....

semoga kt dapat bertemu di hari raya akan datang la...sebabnya tahun ni memang tak rasa feel beraya sangat...

ha lagi nak note kat sni, meyh la teka lelaki ke perempuan (baby dalam perut ni)
*muka comot/buruk
*sakit belakang
*suka pedas2
*suka duk kampung

^^Thanks sudi baca

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb