Skip to main content

7 Bulan mengandung

Assalamualaikum
Hye semua

Memandang kan FM is photographer jadi kita la model setia dia... ok posing sampai muntah dan kadang sampai malas nak layan oi..... harap si kecik dalam perut ni akan ganti tempat mima jadi model setia daddy dia.....

Alhamdullilah, si kecik dalam perut ni banyak bawak rezeki... jadi tak susah pun pregnant dan kerja banyak dan mencurah-curah ke ladang gandum...{merepek}

Terima kasih tuhan kerna bagi rasa mengandung ni... kadang kita takut nak terlalu share sebab pikirkan orang lain yang belum ada rezeki ini... tp insyallah cepat atau lambat dan usaha. insyallah tau! jangan putus asa

Gambar-gambar dalam ni mungkin akan jadi kenangan yang tak akan kita lupakan....sangat-sangat bermakna... dan kita sangat sangat suka.... selalu mima buat album gambar2 mima tapi FM tak mo pegi printing...apsal entah? huuuuuuuu.......

Tak sanggka masa pantas sangat sampaikan dah 7bulan pregnant. dan ade beberapa minggu lagi untuk dapat tengok sikecik dalam ni... sangat tak sabar.. barang pun da start beli sesikit.yeay!

hari ini kita berdua...esok kt bertiga...yeay!

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb