Dah setahun kawin.....


Hye korang,
Assalamualaikum

heeee alhamdullilah dah setahun kawin rupanya... cepat sangat masa berlalu and sekarang tunggu masa nak beranak je..harap semua dipermudahkan
Tak de madah, xde ayat berbunga- bunga nak bagi tapi nak cakap thanks sangat sebab dah jadi suami yang baik, menjaga diri ini, melengkapkan........menganoyying kan diri ni... Semoga dpt kita hadapi dugaan dan cabaran akan datang.....

thanks lagi sebab selalu
*tolong masak
*tolong kemas-kemas
*tolong sedia kn itu ini
*tolong pegi pos laju selalu
*tolong beli barang

Thanks FM
terima kasih untuk semua kasih sayang dan perhatian untuk diri ni...
owsem husband n owsem daddy to be

We love youuuuuuuuuuuuuuuu

Comments

Popular Posts