Cara merawat ruam bayi

Assalamualaikum

Rasanya semua baby/bayi pun akan kena ruam. mungkin sebab perubahan suhu kot buat kat ruam tu keluar. Firash pun ade jugak ruam. walaupun sikit tapi gua panic oi... macam nak pegsan*** hahahahaha pastu bila kita ambik pendapat dari orang-orang tua (mak n mil) macam tak logik je.....(maap mima memang seorang yang degi ya amat)

so i start google-ing "cara hilangkan ruam bayi" tengok ibu siber teknologi sangat kan. after search ade ni cuba "minyak kelapa dara" YES! mima terus pegi beli okeyh....

dengan semangat nya terus pegi beli, kalau nak tunggu FM pegi beli lambat lagi...means kena tunggu dia balik kerja....sayang anak oi

lepas mandikan firash, mima letak minyak tu. tepek2 kat muka dia..

dan keputusan nye.... nampak berkurang berkurang dan hilang....suka sangat. minyak kelapa dara ni banyak kelebihan nya...sila lah search google-ing ye....

ok bai


Comments

Popular Posts