Cuti Raya cina dah tamat

hi

Opis sendiri jadi peraturan pun sendiri la ye. al-maklum bagi mak buyung rehat sekali la kali ni ye. Kadang kita tak larat jugak nak buat tempahan sesorang ni. sob....

Dalam masa cuti pun siap kan tempahan supaya boleh pos on time! cuma whatapps memang dibekukan la dalam tempoh ni. gitu! sape nak kerja dengan kita angkat tangan..

Komputer kita masih dalam keadaan kurang sehat jadi kena pinjam imac FM untuk buat kerja. saje je nak racun kita suh beli barang apple digigit la tu.

ok cukup tazkirah untuk pagi ni miyahahaha...... nak sambung buat kerja

Comments

eima said…
nak cuti lagi rasanye .... kan kan

Popular Posts