Skip to main content

Insurans untuk byash - PRUDENTIAL BSN Takaful

Hi

Memandangkan mima bekerja sendiri dan FM pulak kerja kerajaan jadi kita pun gundah gulana memikirkan pasal insurans byash dari byash lahir sampai setahun punya gundah gulana. Ambiknya dak lagi. hahaha... Bukan apa saje nak survey paling murah dan berbaloi untuk ambik*harap tak salah pilih*

Kalau boleh mima nak la ambik dengan orang yang kita kenal dan mudah berurusan. bukan yang jenis ambik je bayaran tiap bulan tapi say hello pun tak gitu la dan yang bagi package basic je bukan apa kita bukan la kategori goyang kaki duit masuk macam air...apa pun kita mesti nak yang terbaik untuk anak kita kan

Zulkhairi bin Man
RFS Consultant
+016.405.5789

Mima ambik insurans dengan Abg Zul senang sikit sebab kawan-kawan FM jugak jadi kita pikir memang senang nak berurusan dan abg zul pun terangkan kat mima secara terperinci dan bagi basic insurans untuk ambik. cost monthly untuk byash RM110.00 [life + medical card + saving]


Kita bukan lah mintak dia sakit tapi "sediakan payung sebelum hujan" incase pape kira dah ada insurans yang cover untuk byash. selain untuk hospital, insurans ni jugak ada saving jugak kire sekali kita bayar insurans, sikit tu dorang saving sikit.kira ok la tu kan

Once dah ambik insurans dah kira legaaaaaaa dah*fuhhhh*

Kalau korang nak lebih lanjut pasal insurans ni boleh contact terus dengan Abg Zul ni tau "cepat,mudah dan betul" hihihihi

Ok bai

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb