Skip to main content

Lagu khas buat awak katanya

Hi

check vid sebelah

Sejak semalam aku tak tau la kenapa FM balik kerja terus capai guitar dia nyayi lagu ni berulang- ulang kali. mungkin dia baru lepas terlanggar pokok*hahaha* aku biar kan je la mungkin dia tengah stress la tu kot atau pon dia rasa lagu tu best yang amat sangat.gitu

pastu datang main guitar depan aku, katenya 
"khas buat sayang" 
kau dah kenapa daddy? 
tell me... tell me...

Dia duk balik kat meja kerja dia, sambung main guitar lagi. tapi tak sangka pulak siap record bagai pastu post kat facebook. eleyhhhhhh sweet la tu kan.. Pagi-pagi kawan aku whatapp bagitau

"mek fariz nyanyi untuk kau, sweetnya"

Naseb bukan waktu makan kan, bleh tersembur segala isi yang ada. anyway tak tau nak ekspresi kan wajah tu macam mana tapi ape pun thanks ye. memang sweet pun..

lagipun sejak-sejak nak akhir pregnant ni jadi cepat sentap pulak.. macam nak membawa hati yang lara. tapi tak tau la nak lara ape pun? why why..... tanya kat diri sendiri pun mak xde jawapan. hormon tongang terbalik agaknya dan agak tak puas hati bila tak tau jantina baby lagi.

Mima share video ke-sweet-an FM kat sebelah ni hah. play dan dengar la ye. nak masuk dalam entry ni tak tau nak masukkan macam mana pulak. paste kat sebelah orang boleh tengok terus tak yah dah baca-baca ape yang mima tulis.

Thanks sudi baca
^doakan kita senang bersalin ye

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb