Skip to main content

Perut kecik

ayer hitam,johor

Hi
Rakyat malaysia, masalah besar ke kalau nengok mak buyung perut kecik tapi dah 7 bulan mengandung? tengok badan mak nye la pun kecik... ni pun rasa macam tak larat nak bawak perut tau. tak mau la besar lagi. mak x mampu tahu?

mula intro dengan nada merajuk
dan pujuk diri sendiri

Kami ibarat bag pack FM, pegi memana pun ikut, kadang malas tapi pikir balik takda teman dia drive kesian pulak kan WALAUPUN co pilot ni selalunya tido je.*hahahaha* tapi still function kekadang la. bila tetibe tersedar tu kita borak-borak la jugak.Lepas tu sambung tido balik

Yang si byash pulak tak nak duduk dekat dalam car seat dia, leceh betul nak melekap. dengan perut dengan dia lagi. macam kena himpit batu bata... geram je dengan perangai nak dapat adik ni. Takpe layan kan je sementara belum ada adik ni kan.

Memula beria la jugak pancing bukak movie frozen letak dalam carseat tu pastu bagi la air, biskut bagaikan. Habis dia punye makanan dia meraung beria-ria suruh kita angkat. FM pandang kita, kita pandang FM.hati mak mak ni biasalahhhhhh tewas dengan drama air mata si byash. aku gigit jugak budak ni kang


Angkat je letak kat atas badan mima, dia terus melekap & tido... Alahai byash kan boleh je tido dalam car seat awak tu. kita ni dengan perut nak pusing badan nak letak balik dalam car seat tak mampu dah jadi redho la sepanjang perjalanan.


dah nama nye anak dan mak. yang mak selalu cair bila tengok anak ni hah. bukan susah pun nak jaga dia. cukup makan, susu, mandi & masa main dia memang senang je. lagi-lagi lambak kan mainan or bukak youtube dia boleh keras kejung kat depan tv*yang ni perangai FM* fokus sangat, panggil pun buat tak tau.

Doa kan kita mudah bersalin ye
Thanks sudi baca

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb