Skip to main content

Shell Out Dirumah

Assalamualaikum
Hai,

memang lama tak update blog. bz? mestilah dengan nak layan dua orang budak yang sedang membesar. jangan harap ada waktu rehat, kalau ada pun curi masa masa diorang tido. fuhhhhh kalau la jadi suri rumah ni bergaji, memang dah kaya raya mima.

Ok. memandang kan kita ada dua hero dan kes budak hilang makin banyak, jadi kita nak keluar pergi makan pun tak tenteram sangat lagi-lagi yang byash memang tengah nak explore the world, jangan berangan dia akan duduk dalam kerusi sambil makan. sobbbb......

FM jenis rajin masak, kau sebut je nak makan ape confirm dia balik kerja singgah market beli lauk pastu pulang kerumah terusssss ke dapur.

Kali ni kita cuba mintak shellout, yang tengah famous makan atas meja tu, seafood dia masak-masak peh tu terus letak atas meja. macam cool kan.

Bayang kan kalau bawak byash dan nak pegang farrel lagi, tak ke mima macam sotong kurita, xpun kadang boleh berubah terus jadi tarzan. Maaf skit mima kalau bab anak memangggggggg tak mau dorang bersepah-sepah dengan keadaan "malaysia masih aman ni" hurmmmm

ketung ketang ketung ketang FM kat dapur then siap. kita belanja gambar je la eh




untuk resepi korang boleh masak ikut masakan melayu atau matsalleh, ala google je...huhuhuhu sebab chef nye bukan mima...kita tukang makan je :) sampai terlupe kita ada alergic ngan udang, esoknya mendapatlah.

^thanks sudi baca
doakan kita berjaya

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb