Skip to main content

Impian 2015

Assalamualaikum
Hye korang

Sebut pasal impian tahun ni baru la rajin nak tulis dalam note. ehem boleh senyum ke telinga sebab ada yang di impikan tu dapat. taniah kat diri sendiri. clap clap clap walaupun yang dicapai tu kalau nak banding kat orang lain kecik je pun

penutup tahun 2015 ni, mima tengah amik lesen kereta untuk diri sendiri, senang nanti merajuk boleh terus lari balik kampung wakawaka selama ni kalau merajuk lari dalam bilik duk senyap-senyap jadi batu.merajuk tu biasa la kennn

so dalam list impian 2015 tu ada 3point, yang dah capai dua. yang satu belum mampu lagi nak reward diri sendiri. insyallah bawak ke tahun depan la ye yang satu itu. kot la ade org nak bagi hadia ke kan. jgn nak verangan verangan.

^thanks sudi baca
doakan kita berjaya

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb