Skip to main content

Pelican Hotel, Batu Pahat Johor

Assalamualaikum,

Kerja-kerja chek-in dan survey hotel ni memang dah diserahkan sebulat nya kat mima. dengan ada apps booking.com memang kita bukak dari situ je.mudah hanya masukkan info yang diperlukan dan search kemudian pilih lah yang sesuai dengan budget kita.

25/12/15-27/12/15, FM job di batu pahat jadi kita pun booking di Pelican Hotel,Batu pahat memandang kan budget dalam rm300.00 jadi mima pun booked kat hotel ni rm250.00 untuk 2hari.



Kita check in awal kali ni sebab gerak dari subang awal, FM pulak tak tidur dari malam sebab nya banyak customer repair hp, repair ipad, upgrade macbook. Alhamdullilah rezeki kan. jadi mima take over drive dalam 20km je...hehehe FM pun tak boleh nak tidur kalau mima drive kata nya tak stabil. memang la kita kan baru lagi baru lesen P. pastu dia kata bile nak sampai kalau bawak slow macam ni. huhi terus kita berenti R&R bagi FM tidur.


Sampai je check in hotel, kemudian masuk bilik terus order makan, lapar lapar lapar...... tp room service memang bertabahlah bayar sambil tutup mata. tak sempat nak keluar balik & makan & balik ke hotel balik tau.Alhamdulillah makanan sedap






Bilik yang mima booked "standard double room" termasuk breakfast, ruang bilik besar selesa, ada carpet, ada kettle bagus senang nak masak air panas untuk kids, tv style lama tapi ada astro kire tak bosan la. yang tak best nya internet slow.... memang mengaruk la si byash dalam hotel bila dia nak tengok youtube asik loading je alahai..... mima nak update blog pun memang harapan je la






Breakfast ahad, kitaorang turun lambat jadi yang ada nasi goreng je tapi kalau bangun awal ada bubur, nasi goreng, mee, rendang, telor mata, roti sayur goreng. kalau mima bangun awal memang semua i try....hahahahaha














ok tata
^doakan biz mima makin maju, keluarga bahagia

Comments

eima said…
byknye gambar cantik ...pandai cr angle .....

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb