Skip to main content

Summit Signature, Batu Pahat Johor


Assalamualaikum,
Hye



Summit Signature, Batu pahat. kali ni kita duduk dekat sini pulak, jarang sangat kalau nak duduk di hotel yang sama kalau travel ikut FM job luar kawasan ni. sebab jom lah kita cuba duduk kat hotel lain-lain kan dan boleh review mana best.

Untung nya kali ni hotel ni baru je bukak & ada floor yang tak siap lagi bilik, macam biasa booking kan booking.com sahaja dan mima tengok dapat harga promosi. terus je booked dan proceed

Summit Signature Hotel Batu Pahat
88, Jalan Bakau Cinding,
83000 Batu Pahat
Johor Darul Takzim, Malaysia
07-432 2266
www.summithotel.com.my

Hotel ni bersambung dengan mall tau, jadi untuk makan ke dah mudah dah, cuma lokasi hotel ni di town jadi parking kena mencari jugak la kalau nak park dekat bawah atau kalau nak mudah boleh park dalam mall je.disebabkan mima x suka sangat park mall kena berpusing-pusing naik ke atas tu yang tak best takut.

View dari bilik cantik, boleh nampak town batu pahat dari tingkat 8, wifi cun jadi byash pun tak la bosan nak duduk dalam hotel, toilet ok, suiz terbaik banyak gile dalam hotel ni. iron pun ade dalam bilik. kittle ade, bagus senang nak masak air. Almari tempat letak baju2 pun ada jadi tak menyempit la nak letak baju. TV flat screen & astro okeyh. walaupun tak tengok sangat tp tetap on....hahaha

Item dalam bilik yg must have dalam list mima
1.Aircon
2. kittle
3. Iron
4. Wifi
5. Tv
6. Plug yg banyak

kalau semua di atas ada just purrrrrrrrrrrrfect, tapi tiap kali travel pun mmg kt bawak extension & iron sendiri, sebab pengalaman request iron tapi tak kunjung tiba sudahnya FM pergi shoot wedding pakai tshirt, dah la mamat tu jenis nak smart manjang hahahaha......

ok bersambung lagi....

sehari duduk dalam hotel ni memang banyak la gambar dalam bilik kannnn, nak buat kerja design pun entah mood melayang kemana tah, farrel pulak tak duduk diam jadi memang mengadap dia je la.


tengok tu farrel buat ukur keluasan bilik, nak pulak dah mula berdiri ni. memang sentiasa berjaga-jaga.




Farrel mengacau byash, jadi berubah-ubah la tempat dia tengok ipad tu. ada tak cara nak kurang kan dari dia tengok ipad. bangun tido ipad terus yang dicari nya, internet cun sangat jadi kurang la byash merengek-rengek, merengek pun sebab batery ipad habis. haha ngko ingat mummy ni ade kuasa ke recharge seminit terus full.












Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb