Bila mummy cakap JOM Keluar tp tak keluar jugak

yuhu


kah kah kah... tengok la perangai dua beradik ni, mima rasa semua kids memang begini tau memang kalau nak keluar rumah tu sepatutnya kau sendiri kena ada strategi. kena bersiap diri sendiri last skali baru siap kan kids, kalau tak jadi gini la ni

mummy keluar masuk mandi, pkai baju bersiap semua memasing dah mintak dukung sebabnya memasing takut kena tinggal.hahaha

yang gambar tu mamy nyakat la skit, OK BYE BYE, terus memasing drama

^Tq sudi baca

Comments

eima said…
nakal mami die sakat sampai budak berdua menjerit gitu hahaha

Popular Posts