Skip to main content

Cara link whatsapp dengan komputer

Hye korang,

Assalamualaikum, nak share cara untuk link whatapps phone (iphone user) dengan komputer (macbook). Mima memang saja link whatapps FM dengan macbook mima sebab nak control dia kakakaka eh tak tak sebab banyak orang whatapps dia, kadang dia lost track whatapps orang. Dah read tapi tak reply.

Biasa la level artis ni, orang duk tanya itu ini. kadang dia dah bukak pastu tak reply. tak elok la gitu nanti orang pikir kita menipu ke, kita ni tak mo berniaga ke gitu. Jadi bila tercicir nak reply mima remind back, kadang Aku yg reply haha


1. bukak website whatsapp > http://web.whatsapp.com
2. ok bila korang klik link tu akan keluar macam ni


3. amik phone korang bukak setting > whatsApp Web /Destop > Scan QR Code


4. Ha macam ni, scan jangan tak scan pastu dia akan auto link terus
5. Keluar macam ni


6. Maaf suami, isteri hack WhatsApp awk hew hew hew

^Tq sudi baca

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb