Skip to main content

Reception Wedding Amy & Nad

Hye Korang,

Dah lepas fasa budak-budak ni kurantin, Dah sihat dan makin aktif dan byash makin banyak cakap, duk pot pet pot pet je dia. byash masih belum move on lagi dari cerita pegi cameron dia. Kejap-kejap mamy stabereri, susu aa dady aa....bla bla memang tengah banyak akai


Tq mak mertua buat kan baju sedondon sedondang anak beranak untuk pergi majlis ni. See gambar atas ni memasing dah besar kan, payah nya nak bergambar bersama-sama , gigih pulak mamy nak cari posisi camera yang betui sudahnya farrel sekerat je la eh.daddy nak drive dah tu

Kami berempat kena sampai dulu sebab nak siapkan pengantin lelaki, jangan terkejut eh siapa andam pengantin bidang terjun tu, sebenarnya banyak pengantin dah dia siapkan sangat multitasking suami ku itu


Mima suruh jugak FM pakai sampin macam pengantin, tp dia tak mau nanti oveshadow pengantin pulak. Alang2 dah tau pakaikan ye dak

Alhamdulillah majlis pun dah selesai kita pun boleh pulang sambung Zzzzzzz. layan lah video dibawah

^tq sudi baca

20/8 wedding amy + nad from Rosmima Razak on Vimeo.

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb