Skip to main content

Travel 2016 | Cameron Highland

Hye semua,

Dah 2tahun tak ke cameron highland, last pergi masa mengandungkan Firash. On that time tengah mengidam nak makan makanan manis, mengidam nak makan kat pasar malam brincang tu hah. Memang target hunting for food dan semua terlaksana dengan jayanya lepas tu tak ke cameron lagi al maklum laki mak bz

Kali ni pergi pun kebetulan FM ada mengajar photoshop kat sana, kira trip khusus jabatan tempat kerja dia buat kat cameron dan kami anak beranak menyelit tapi kena bayar extra la sebab extra lugage kan. haha nak ngekor jugak tak kira sebab FM pergi lama dari rabu - jumaat.

Hari rabu baru bertolak dari subang, mula-mula FM bagi harapan nak gerak pagi pukul 4 pagi tapi hanya harapan palsu, terus sambung je tido. F F dedua dah siap pun terus je sambung tido balik

dalam 9am baru kitaorang bertolak dari subang akhirnya, sampai je terus join group khusus sekolah FM dekat Lavender Garden, tempat nya cantik tapi sebab berjalan dengan kids ni tak boleh la nak explore setiap pelusuk tempat tu sebabnya byash dah mood kelaut







Maap la acik memang suka bergambar hehehe, kejap2 mintak FM amik gambar... FM ni kata je photographer tp bab amik gambar mima mesti failed, macam tak sama citarasa kita gituw.... tapi boleh la asal ada

Lepas ke Lavender Garden ni semua ke hotel Nova check in. Untuk hotel 5 Bintang sebab BEST BEST BEST


Untuk hotel memang tip top, luas, view cantik puas la kids berdua tu explore keluar masuk, keluar masuk bilik tu hah [more pic kat ig @rosmimarazak ] kang muntah orang tgok gambar kat sini hehe




Dari rabu sampai sabtu, rasa nya semua tempat pergi. Alhamdullilah thanks FM melayan permintaan mummy ni. Untuk trip kali ni mima buat video ada di bawah enjoy!

^Tq sudi baca



Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb