Skip to main content

Thermomix | Mula Mula Jadi Advisor Thermomix

Assalamualaikum,

So sebab kan memory kat mna2 pun dah makin low & sayang gambar bakal hilang so better la kita letak kat sini as a memori selama lamanya 

Mima berkerja dengan myslondongallery, disebabkan pendemic ni segala sale pun kureng so apa je peluang untuk making money kita cuba la explore. Actually kita tau pasal TM6 ni dari tahun lepas lagi tapi belum dapat nur

So one day my boss anis & business partner in crime mami pon dorang bincang berdua & start TM6 Advisor Journey. Ok disebabkan my boss anis duk nunnnnnn jauh di jamaica, with time difference jadi mima la wakil dia di malaysia ni.

Lagipun mima memang zero bab masak ni, nak hadap super lazer husband yang always masakan dia THE BEST dengan kata lain malas nak gadoh dan malas nak pertikaikan benda kecik ni. hehe

Sooooooo ceritanyaaaa

One day mami pon text "esok free boleh jumpa dekat HQ" so begitu la startnya register as Advisor. Tak tau ape Kak Anis plan but paham dia punya roller coster plan dannnnnnn langgar strategy kita just follow trust your leader heeee


Untuk register as advisor dia ada dua package LITE STATER KIT & PREMIUM STATER KIT. mima ambik premium kit sebab dapat trolly bag tu lagi mudah nak pegi buat demo & nanti future kalau boleh travel i wanna bring my tmx sama-sama sebab kita boleh masak sendiri.


Group kami ni baru lagi tapi tak pa dengan planning dr Kak Anis & Mami pon kt yakin yang group kt akan jadi strong team. grow together gituwww

& sebulat suara setuju yang nama group ni namanya D'varomas! sebabnya keyword diva tu macam kena. Pasal letak nama ni pun kelakar jugak kesahnya start dari MLGPON, GLADIATOR,TAKDENAMA & finally D'varomas. Rasanya D tu maksudnya Daphne Iking. 



Thank you so much kak nis & mamy Pon untuk peluang ni, Mima always tak sangka ape yang mima dapat hari ni. InsyaAllah nak always do the best utk team Dvaromas. 

Ok tu je setakat ni, InsyAllah we grow together ok #dvaromas #mlgpon

Comments

This comment has been removed by a blog administrator.

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb