Skip to main content

Behind the Pre wedding || Aisha & Sham

Macam yang dah di rancang.... Tapi bertukar lokasi sebab lebih dekat dan jimat masa... Hari sebelum pun kitorang dah jumpa siap pegi downtown beli baju sama-sama,lepak makan sambil cerita pasal sabah....wihiiii beria-ria sham ajak mima pegi sabah kate nye nak suh tengok Reffelsia....hahaha pung pang pung pang sampai 4 pagi baru balik rumah....jemm gile otak sebab proop x siap lagi....
Sampai rumah mima sambung kerja-kerja mengunting menampal dan menulis tuk proop....naseb baek dah buat research proop yang macam mana nak guna tuk pre wedding kali nie..so tak der la terlalu kelang kabut....fuhhhhhhhh dah siap semua time too simpan barang-barang dalam box...
Then terus siap-siap tuk pegi buat pre wedding...sempat jugak la tido smbil tunggu FM ambik mima...sampai je di Tasik Perdana,mima pun kemas dan susun ape yang patut... Then FM punya part tuk tgkp gambar..... Anyways mima happy buat semua nie sebab mima tengok dia happy... rasa diperlukan pulak saat-saat macam nie..mima memang kreatif kn kn kn...hahahaha
Diorang nie tukar 3 pasang baju... dan kitorang asyik buat diorang tergelak-gelak untuk dapat gambar yang sweets..... Thanks coz dah bekerjesama dengan baik tuk hasil yang menarik... Even penat tapi penat tue hilang bile dapat pujian yang iklas dari kawan-kawan..... so... ADE YANG BERMINAT NAK Ambik kitaorang???
**********
WITH LOVE
cikmima

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb