Skip to main content

Post Wedding || Baizura & Farhan

Hye Semua,

Lokasi || Taman Botani,Melaka
Tarikh || 14 May 2011
Photographer || Fariz Muhazir, Fahmi Muhazir
Lokasi bagi photo shoot kali nie di MELAKA....dan untuk shoot post wedding...ingat tak yang mima bagitau Apekejadahnya post wedding?? haaaaa.....untuk itulah photo shoot ni dibuat sebab-sebab tambahannye dah ade dalam pakej...huhuhu So kali nie mima ikut ke melaka lagipun kitorang ade agenda lain selain shoot post wedding nie...
kitorang ber empat[mima, fariz, emi, fara] bertolak dari senaling,kuala pilah dalam pukul 3 petang ....ikut jalan kampung ke melaka...sangat relax dan macam biase mima TIDO! hahaha.......terjaga je dah sampai melaka so mima rse sangat dekat dan relax..huhu 
Then singgah Jusco tuk mengisi perut ngan cari ape yang patut untuk proop....tak de idea sangat tuk photo shoot kali nie sebab fariz pun dah tunjuk beberape photo as review dia....so no need proop sangat just kitorang beli ballon & marker pen...

Bergerak ke Taman Botani tunggu bai n farhan...sambil-sambil tunggu tu terjumpa kakngah..hehe ngan arikikiki.....GERAMnye ngan baby ebab nie... 
Bila Bai n farhan dah sampai kitorang bergerak tuk session Photo Shoot...xde lak pic behind the scene huuuuuu tapi hasilnya...jeng jeng jeng
*p/s: Untuk yang berminat nak photographer wedding meyh la terjah FB encik 
FM senior or FM junior..kekekeke

tata

WITH LOVE
cikmima

Comments

Popular posts from this blog

1st GIVEAWAY "moment to be remember"

Hye Semua, okay kali nie mima pulak nak buat Giveaway... Ni kali pertama mima buat sebab ade sponsor dari FM theweddingphotog ... tanpa dia xade lah Giveaway nie... So kawan-kawan.... Anda semua dijemput untuk join giveaway nie dengan SYARAT-SYARAT dan TERMA yang ditetapkan... [alamak aii macam serius je bunyi kan] Jadi follower blog mima sebab nanti senang kalau ada apa-apa update tentang giveaway nie.... Add FM di FB beliau -->   Fariz Muhazir Theweddingphotogs   Letak GAMBAR anda dan pasangan yang paling romantik dan menarik tertarik kau memang d'boMM Letak Picture GiveAway diatas dalam Post Entry anda dan di SideBar Dan mintak sangat sangat link kan balik ke blog mima okeh... Sila tulis ayat yang boleh membuatkan anda menang " Saya perlukan giveaway ni sebab.............. " Tingalkan link post entry dia bahagian comment Terima kasih untuk sesiapa yang menyertai pertandingan nie...Tarikh tutup adalah Pada 31 MAY 2011 bersamaan pada hari SELASA..... Hadiah...

Segmen || GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Yeaaahhhhh....mima nak join yang nie...... segmen gegar blog 1 ribu untuk bulan april... rajin betul abg ben nie nak mengumpul blog sebanyak seribu blog link url... so sape yang berminat meyh la join sekaki yup tekan SINI ************* WITH LOVE cikmima

Party Things order by dayah

sticker size 1.5inch hello kitty theme 300psc banner birthday hello kitty theme HAPPY BIRTHDAY NUR ZARA AZZALEA Thanks order beb